Odpowiedzi

2010-04-10T15:26:22+02:00
-mądrość patrząca z oczu (inteligentne spojrzenie)
-ujmujący uśmiech
-ręce gotowe przytulić dokładnie wtedy, kiedy tego potrzebujesz
-łączący siłę i wrażliwość, hardość i delikatność
-odrobinę zazdrosny, ale nie zaborczy...
podać więcej??? ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T15:26:33+02:00
Powinien być opiekuńczy. Wysłuchać zawsze i wszędzie. Kiedy jest się smutnym - rozśmieszyć. Mi najbardziej odpowiadałby chłopiec: czuły, zabawny, opiekuńczy, ale jednak taki, który czasem trzymałby się z dystansem, by dziewczyna nie czuła się zniewolona.
1 5 1
2010-04-10T15:27:14+02:00
Chłopak powinien być punktualny, żeby jak się ze mną umówi w jakimś miejsu nie musiała na niego perfidnie czekać. Po drugi powinien być inteligętny, żeby umiał się przy mnie dobrze zachowywać i nie robić mi wstydu. po trzecie powinien być wyrozumiały, żeby umiał mi wybaczać za jakieś drobiaskowe sprawy.