Odpowiedzi

2010-04-10T15:26:36+02:00
Nade wszystko kocham piłkę ręczną. Przede wszystkim dlatego, iż jest to gra zespołowa. Jestem bramkarzem i to ode mnie zależy generalnie wynik całego meczu.
34 4 34
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T16:10:52+02:00
Nade wszystko lubię pływać.Przede wszystkim dlatego,że sprawia mi to przyjemność.Pływam sama i to ode mnie zależy ile przepłynę.Pływanie to moje hobby.
8 4 8