Orkiestra to wieloosobowy zespół............... Kieruje nim dyrygent za pomocą..............Dyrygent korzysta z ............. czyli zapisu nutowego utworu w którym znajdują się partie wszystkich instrumentów. W skład orkiestry symfonicznej wchodzą................ grupy instrumentów. Najdalej od dyrygenta znajdują się instrumenty.................

3

Odpowiedzi

2010-04-10T15:34:42+02:00
Instrumentalny, batuty, partytury, wszystkie, perkusyjne
2010-04-10T15:39:06+02:00
Zespół instrumentalny
za pomocą batuty
korzysta z partytury
wchodzą smyczkowe grupy
znajdują się instrumenty perkusyjne
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T16:04:43+02:00
Instrumentalny
batuty
partytury
cztery
perkusyjne

licze na naj, bo chodze do szkoly muzycznej ;D
2 5 2