Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T16:57:59+01:00
-niemetale nie przewodzą ciepła
-niemetale sa izolatorami (nieprzewodzą prądu)
-nie mają połysku
2 1 2
2009-11-03T17:14:11+01:00
Niemetale :
-mają różne stany skupienia,
-barwy,
-słabo przewodzą ciepło i prąd elektryczny,
-mają różne temperatury topnienia i wrzenia,
- w temp. pokojowej mogą występować w stanie stałym lub gazowym (w stanie ciekłym występuje tylko BROM)

Metale :
-ciała stałe z wyjątkiem rtęci,
-barwa srebrzystoszara z wyjątkiem miedzi i złota,
-dobrze przewodzą ciepło i prąd elektryczny,
-mają połysk metaliczny,
-wysokie temp. topnienia i wrzenia,
- nie mają zapachu
3 3 3