Odpowiedzi

2010-04-10T15:34:29+02:00
Długoszowce Osmundales
rozpłochowce Hymenophyllales
glejcheniowce Gleicheniales
szparnicowce Schizaeales
salwiniowce Salviniales
olbrzymkowce Cyatheales
paprotkowce Polypodiales







1 1 1
2010-04-10T15:36:51+02:00
# Matteucia struthiopteris
# Ophioglossum vulgatum
# Osmunda regalis
# Phegopteris connectilis
# Phyllitis scolopendrium
# Pilularia globulifera
# Polypodium vulgare
# Pteridium aquilinun
Salvinia natans
# Asplenium
# Athyrium
# * Azolla filiculoides
# Blechnum spicant
# Botrychium
# * + Ceterach officinarum
# Cryptogramma crispa
# Cystopteris
# Gymnocarpium
# + Marsilea quadrifolia

wszystkie to sąąąą.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T15:37:54+02:00
Pióropusznik strusi,wietlica,zachyłka,NARECZNICA SAMCZA