Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T16:58:59+01:00
Byc panem na Ziemi to byc w posiadaniu kazdego dobra materialnego na tym swiecie
Byc panem na Ziemi oznacza zycie w nieustannym stresie spowodowanym odpowiedzialnoscia za wszystko co sie dzieje
Byc panem na Ziemi jest nie mozliwe
Byc panem na Ziemi to zyc wedlug zasad kosciola i przykazan Bozych; zyc tak by po smierci zostac swietym, bo swieci, to prawdziwi Panowie Ziemi
2 5 2
2009-11-03T18:54:13+01:00
Być panem na ziemi to tak jak być bogiem w niebie
być panem na ziemi i nie bać się zła i goryczy płynącej z życia.
być panem na ziemi to mieć cały świat w zasięgu ręki
być panem na ziemi i nie lękać się zła
1 5 1
2009-11-03T18:58:47+01:00
Być Panem na Ziemi ... tzn mieć władze nad ludnością.
Być Panem na Ziemi ... tzn czuć się kimś najważniejszym dla ludzi.
Być Panem na Ziemi ... tzn proponować ludzią drogę którą mogą podążać (bo jak wiadomo do niczego nie można zmusić tylko naprowadzić na tą właśniwą drogę bo wybór należy dosamego człowieka)
Być Panem na Ziemi ... tzn posiadać wysokie stanowisko oraz wyskoą własną samoocenę i lubić rządzić.
1 5 1