Odpowiedzi

2010-04-10T15:52:28+02:00
A) x=1/Tab
b)x=-y+2t/3
c)x=(y/2)+1
d)x=2y+1
e)x=1/2y+1
f)x=(3P-a2)/2a
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T15:53:08+02:00
A) T=1:abx /*abx
Tabx=1 /:Tab
x=1:Tab

b) y=2t-3x
y-2t=-3x /:(-3)
x=(y-2t):(-3)

c) y=2(x-1)
y=2x-2
y+2=2x /:2
x=(y+2):2

d) y=x-1:2 /*2
2y=x-1
x=(x-1):2

e) y=2:x-1 /*(x-1)
xy-y=2
x=(2+y):y

f) P=⅓(a²+2ax)
p : 0,5=a^2+2ax
x=((p:0,5)-a^2):2a
5 4 5