Odpowiedzi

2010-04-10T15:48:26+02:00
Bardzo Dobry - Uczeń stara się pracować na lekcji zgodnie z tematem, płynnie włącza się do dyskusji, ma szeroki zasób słownictwa.
11 3 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T15:53:02+02:00
Dałem mojemu najlepszemu uczniowi ocenę bardzo dobry na koniec roku. Na pewno na to zasłużył, ponieważ był aktywny na lekcjach, zawsze odrabiał prace domowe, jest ambitny i potrafi powiedziec coś na karzy temat.
Mam nadzieję że pomogłam.. :)
16 4 16