Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T15:55:18+02:00
Normanie organizowali wyprawy do krajów położonych na wschód i południe od ich ojczyzny, docierając do Bułgarii Kamskiej, Rusi Kijowskiej, Bizancjum, a nawet Kalifatu Bagdadzkiego. Dotarli też do Ameryki (Północnej) na długo przed Kolumbem. Dopłynęli do półwyspu Labrador (wschodnie wybrzeże Kanady).
5 2 5
2010-04-10T15:56:20+02:00
Na Anglię (od 789 roku), Irlandię ( Normanowie dotarli tu w 874 roku) Szkocję,
3 3 3