Odpowiedzi

2009-11-03T16:57:33+01:00
Patriotyzm możesz okazywać biorąc udział w apelach szkolnych z okazji świąt narodowych. Takich jak Konstytucji 3 maja czy 11 listopada :). Można również starać wspierać się swój kraj w różnych zawodach, meczach (nie zależnie od wyniku :) )
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T17:23:03+01:00
W dzisiejszych czasach:
- możemy brac udział w różnych akademiach szkolnych z okazji święta niepodległości ,
-śpiewając pieśni patriotyczne ,
-odwiedzać groby nieznanych żołnierzy , historyczne pomniki
(oraz zapalać na nich znicze)
- na zbiórkach harcerskich można opowiadać na ten temat
10 4 10