Odpowiedzi

2010-04-10T16:04:01+02:00
Przysłówek w zdaniu pełni funkcję okolicznika lub orzecznika w orzeczeniu imiennym.
W zdaniu przyimki nazywają się wyrażenie przyimkowe.
2010-04-10T16:07:50+02:00
1. W zdaniu przysłówki najczęściej pełnią funkcję okolicznika albo orzecznika w orzeczeniu imiennym.

2. W zdaniu przyimki nazywają z innymi wyrazami.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T16:09:50+02:00
1.Przysłówek określa w zdaniu najczęściej czasowniki, także przymiotniki i inne przysłówki np. idę wolno.