Dopisz po dwa określenia do każdego z podanych wyrazów .Obok wpisanych przez Ciebie przymiotników podaj , w jakim rodzaju wystąpiły....

obrazy_______________
(jakie) _______________


człowiek(jaki)______________
______________

film(jaki)____________
____________

książka (jaka)___________
___________

3

Odpowiedzi

2010-04-10T15:58:20+02:00
Obrazy :wspaniałe, niepowtarzalne r. żeński
człowiek: egoistyczny, wspaniałomyślny r. męski
film: interesujący, zaskakujący r. męski
książka: ciekawa, długa r. żeński
2 5 2
2010-04-10T16:00:02+02:00
Obrazy
(jakie)duże, piękne r.żeński l.mn

człowiek(jaki)dobry r.męski, wysoki r,męski
______________

film(jaki)_ciekawy, straszny r.męski
____________

książka (jaka)fantastyczna, romantyczna r.żeński
___________
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T16:49:01+02:00
Obrazy piękne, pomysłowe r.n

człowiek mądry, lubiany r.m

film animowany, przygodowy r.m

książka ciekawa, smutna r.ż
6 5 6