Odpowiedzi

2010-04-10T15:57:57+02:00
A)3x=2+1/7
3x=15/7
x=5/7
b)1/2x+5=x+8
1/2x-x=8-5
-1/2x=3 /*-2
x=-6
c)69-x=x+96
-2x= 27
x=-13 i 1/2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T16:01:15+02:00
A)3x=2+1/7
3x=2 1/7
x=3/7
b)1/2x+5=x+8
1/2x-x=5-8
1/2x-x=-3
-1/2x=3 /*-2
x=-6
c)69-x=x+96
-2x= 27
x=-13 i 1/2
mam nadzieję że pomogłem ;D
liczę na naj;D
2010-04-10T16:30:34+02:00
W całym zadaniu / - kreska ułamkowa
a) 3x=2+1/7
3x=15/7
x=15/7(piętnaście siódmych w ułamku zwykłym-wyżej tak samo) / 3
x=15/7*1/3
x=5/7 (pięć siódmych)

b) 1/2x+5=x+8
1/2x-x=8-5
-1/2x=3/ (-1/2)
x= - 6

c)69-x=x+96
-x-x=96-69
-2x=27/ (-2)
x= -13,5