Odpowiedzi

2010-04-10T16:14:06+02:00
Cytat- opinia cioci Poli o Tomku :
"A to chłopczysko! Czemu ja zawsze musze dać się nabrać? Mało to razy takie numery wycinał? ... Oj, skrz mnie, panie Boże, rozpuściłam chłopaka! ... Zawsze jak mu daruje, sumienie mnie gryzie- jak spuszcze mu lanie, mało mi serce nie pęknie." "...jednak chłopiec choć często niegrzeczny jest to ma naprawde dobre serce..."
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T16:17:19+02:00
Ciocia Polly- Tomek jest bardzo psotliwym chłopcem.Pszysporzył mi w rzyciu wiele kłopotu.Gdy uciekł na wyspę myślałam że już go nigdy nie zobaczę.Martwię się o niego co z nim będzie ja urośnie.
4 3 4