Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T16:26:50+02:00
Ponieważ te państwa miały wielkich przywódców i powstania były świetnie zorganizowane jak na tamte czasy , aludzie którzy walczyli w tych powstaniach mieli ogromną motywacje żeby wygrać i wyzwolić się z niewoli narodu.
2010-04-10T17:21:08+02:00
Ponieważ te państwa miały wielkich przywódców i powstania były świetnie zorganizowane jak na tamte czasy a dla innych to była porażka ponieważ nie były dobrze zorganizowane .
1 5 1