Odpowiedzi

2010-04-10T16:01:41+02:00
Ponieważ są tam bardzo żyzne gleby.
9 3 9
2010-04-10T16:01:52+02:00
Jawajczycy osiedlają się wokół wulkanów na fakt iż wokół wulkanów znajduję się najlepsza ziemia pod zboża.
9 2 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T16:04:07+02:00
POnieważ w pobliżu czynnych wulkanów są najlepsze gleby dla rolnictwa oraz minerały wyrzucane z wulkanu podczas wybuchu,któe mogą byc cenne.
15 4 15