Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T16:05:09+02:00
2. Drewutnia – budowla służąca do przechowywania drewna ,które jest przeznaczone na opał. Może przylegać do innychinnych budynków lub byc ich częścią. Jeje celem jest ochrona drewna przed zniszczeniem.
1 5 1
2010-04-10T16:06:03+02:00
1. Święto dla kochanych mam, które zawsze o nas pamiętają
lub
Święto dla osób, które nas nigdy nie opuszczą i najlepiej nas rozumieją - święto dla naszych mam bez których życie jest okropne.
1 5 1
2010-04-10T16:06:27+02:00
2 . Drewutnia – przewiewna budowla do przechowywania drewna przeznaczonego na opał. Może być konstrukcją samodzielną, przylegać lub być częścią innych budynków. Drewutnia może być w postaci szopy lub stanowić tylko zadaszenie.

Głównym celem budowy tego typu obiektów jest ochrona drewna przed deszczem i śniegiem. Ważnym aspektem ich konstrukcji jest także przewiewność i dobra wentylacja – pozwala ona na sprawne wysychanie drewna, które po porąbaniu zwykle jest jeszcze w niedostatecznym stopniu wysuszone i od razu nie nadaje się bezpośrednio na opał (przed użyciem na opał szczapy drewna powinny schnąć ok. pół roku, w przeciwnym wypadku mają one niską wartość opałową ponieważ duża część energii powstałej przy spalaniu jest tracona na dosuszenie następnych szczap).