Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T16:58:36+01:00
9% - 42300
100% - x

100 x 42300\9 = 470000

Odp. W Polsce rocznie wyrzuca się 470000 ton opakowań szklanych rocznie.
13 4 13
2009-11-03T16:59:08+01:00
9%=42300


42300/9=4700


100%= 100*4700=470000

Odp. Wyrzucają 470000 ton...:]
9 4 9
2009-11-03T17:00:02+01:00
9% - 42300
100% - x
9x=4230000 /:9
x=470000

Odp:W Polsce rocznie wyrzuca się 470000 tony opakowań szklanych.
6 4 6