Okreśc czy dane substancje to metale, niemetale związki chemiczne, czy mieszniny.:
potas
tlenek sodu
woda
węgiel
cukier z wodą
żelazo
tlenek węgla
alkohol z wodą
tlen
ołów
siarczan miedzi
azot
mosiądz
wapń
rtęć
siarczek wapnia
magnez
opiłki żelaza z siarką
siarka
tlenek magnezu
hel
rad

3

Odpowiedzi

2009-11-03T17:03:56+01:00
Potas - metal
tlenek sodu - związek chemiczny
woda - związek chemiczny
węgiel - niemetal
cukier z wodą - mieszanina jednorodna
żelazo - metal
tlenek węgla - związek chemiczny
alkohol z wodą - mieszanina jednorodna
tlen - niemetal
ołów - metal
siarczan miedzi - związek chemiczny
azot - niemetal
mosiądz - metal
wapń - metal
rtęć - metal
siarczek wapnia - związek chemiczny
magnez - metal
opiłki żelaza z siarką - mieszanina niejednorodna
siarka - niemetal
tlenek magnezu - związek chemiczny
hel - niemetal
rad - metal
13 4 13
2009-11-03T17:04:49+01:00
Potas - metal
tlenek sodu - związek chemiczny
woda - związek chemiczny
węgiel - nie metal
cukier z woda - mieszanina jednorodna
żelazo - metal
tlenek węgla - związek chemiczny
alkohol z woda - mieszanina jednorodna
tlen - niemetal
ołów - metal
siarczan miedzi - związek chemiczny
azot - niemetal
mosiądz - związek chemiczny
wapń - metal
rtęć - metal
siarczek wapnia - związek chemiczny
magnez - metal
opiłki żelaza z siarką - mieszanina niejednorodna
siarka - nie metal
tlenek magnezu - związek chemiczny
hel - niemetal
rad - metal (ja coś to rod)
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T17:04:59+01:00
Potas metal
tlenek sodu zwiazek chemiczny
woda zwiazek chemiczny
węgiel niemetale
cukier z wodą mieszaniny
żelazo metal
tlenek węgla zwiazek chemiczny
alkohol z wodą mieszanina
tlen niemetale
ołów metal
siarczan miedzi zwiazek chemiczny
azot niemetal
mosiądz metal
wapń metal
rtęć metal
siarczek wapnia
magnez metal
opiłki żelaza z siarką mieszanina
siarka niemetal
tlenek magnezu zwiazek chemiczny
hel niemetal gaz szlachetny
rad metal
12 4 12