Odpowiedzi

2010-04-10T16:12:44+02:00
Poleciłabym:Syzyfowe prace i Krzyżaków.
Syzyfowe prace uczą że nie można ulegac innym i miec własne zdanie.
Krzyżacy zaś że najważniejsza jest miłośc do ojczyzny.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T16:14:55+02:00
Polecił bym książkę Adama Mickiewicz pt''dziady'' jest to ciekawa książka ma wiele ciekawych przygud.
następną ksiązką jest książka homera odyseja opowiada od odyseuszu ,który przeżywa tułaczke aby powrucić do domu występują w niej greccy bogowie.
Mitologia Jana Parandowskiego są tam zawarte greckie mity o greckich bogach i boginiach ciekawa książka polecam je wszystkie czytałem je spodobały mi się szczegulnie.