Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T16:21:27+02:00
2km²=21000000m²=200ha
10⁶mm²=1000000mm²=10000cm²=1m²=1/10000 ha
1⅛doby=1⅛*24h=9/8 *24h=27h
0,25h=¼:24=1/96 doby
5h10min=5h+10/60h=5 i ⅙h
1 5 1
2010-04-10T16:26:30+02:00
1km²=100 ha
2km²=200ha

10⁶mm²=1000000mm²
1m²=1 000 000mm²
1mm²=0,000001m²
1 000 000mm²=1m²
1ha=10 000m²
1m²=0,0001ha
10⁶mm²=0,0001ha

1⅛doby=
1doba=24 h
⅛×24=3h
1⅛ doby=24+3=27 godz.

24:0,25h=96
0,25h=¹/₉₆ doby

5h 10 min.=5⅙ godz.
3 3 3