Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T16:21:00+02:00
1. Miłość uszczęśliwia człowieka.
2. Miłość nadaje naszemu życiu sens.
3. Miłość łączy dwie osoby i sprawia, że jedno dla drugiego chce jak najlepiej.
4. Warto żyć dla kogoś, kogo kochamy.
5. gdy kochamy możemy przetrwać nawet bardzo trudne chwile. (mamy oparcie w tej drugiej osobie )
6. miłość daje nam poczucie bezpieczeństwa.
3 2 3
2010-04-10T16:24:43+02:00
1. Ludzie bez miłości staczają się na dno.
2. Brak miłości sprawia, że jesteśmy zgorzkniali.
3. Podstawową przyczyną uzależnień (np. alkoholizm) jest brak miłości i akceptacji.
4. Człowiek z natury stworzony jest do tego by kochać i być kochanym.
5. Życie bez miłości nie ma sensu.
6. Przykładem konsekwencji nieszczęśliwej lub braku miłości w literaturze jest "Giaur" Byrona lub "Cierpienia młodego Wertera".
7. Bez miłości trudno być szczęśliwym.
8. Kariera lub pieniądze nie zastąpią miłości.
3 1 3
2010-04-10T16:28:47+02:00
1) Miłość ukazuje nam piękno świata.
2) Dzięki niej dostrzegamy najdrobniejsze rzeczy.
3) Dla osoby którą kochamy, potrafimy wiele poświęcić.
4) Jesteśmy szczęśliwi.
5) Jeśli w rodzinie najważniejsza jest miłość, to żeby największe nieszczęścia na nią spadły to i tak to przetrwa.
6) Potrafimy docenić innego człowieka.
4 2 4