Odpowiedzi

2010-04-10T16:28:44+02:00
Małe domki z czerwonymi trójkoątowymi daszkami , kwiatki , dzewka i ptaszki w kształcie (m). małe chopki , sklepik z drukowanym napisem SKLEP , tęcza , chmurki i niebieskie niebo .
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T16:46:26+02:00
Moim zdaniem powinnaś narysować Duży budynek może być blok w kolorach pastelowych.
Na Ulicy narysowane przez dzieci kwiaty lub wielkie koła(w kolorach tęczy) dodać coś w kolorach żywych bo są to najwyraźniejsze dla dziecka kolory. A niebo w błękicie.
Rysunek powinien mieć jak najwięcej kolorów,wyraziste rysy,i proste kształty!
1 1 1