Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T16:27:05+02:00
Mówią że miłość nie jedno ma imię- to nie jest prawda . moja miłość ma na imię- (wpisujesz imię).Ludzie mówią, że nie można żyć bez miłości
ja z miłości umieram. Ludzie mówią, że bez miłości nie istniałby świat
mój świat przez miłość zawalił się w mgnieniu oka.Ludzie mówią, że miłość jest rajemdla mnie jest środkiem piekła.Ludzie mówią, że miłość jest lekarstwem na wszystkoja potrzebuję lekarstwa na miłość. Gdy Cię nie widzę,
Moje serce płacze.Z utęsknieniem wypatruję chwili,W której znów Cię zobaczę.Twój uśmiech, Twe oczy...Tak wiele dla mnie znaczą...Czy zwariowałam?Nie.Ja się chyba tylko w Tobie zakochałam...
twój kochający na zawsz...(imię)
2010-04-10T16:29:06+02:00
PS. Wszystko tu napisane jest przypadkowe.

Do : [email protected]
Od: [email protected]

temat : nasza rozłąka
treść:
Kochany mój!
Tak tęskniłam, nie widziałam Cię chyba z 100 lat. Moje serce pękało z tęsknoty za twoim. Wracaj do mnie jak najprędzej. Nigdy Ci tego nie mówiłam, ale nasza rozłącza uświadomiła mi jak bardzo Cię kocham i nie mogę przestać o Tobie myśleć. Jesteś dla mnie bardzo ważną osobą i nie chciałabym Cię stracić. Trzymaj się w NY i wracaj do mnie. Twoja Zosia
2010-04-10T16:29:25+02:00
Najdrozsza...
Pisze tego e-maila do cb w bardzo waznej sprawie.Od jakiegos czasu nie moge w szkole oderwac od cb wzroku.Jestes jedyna osoba,dla ktorej tam przychodze.Od wielu dni mysle tylko o tobie.Jestes piekna,mila,wyrozumiala...Po prostu idealna....Pragne zawierzyc ci moje serce,ktore juz teraz nalezy do cb.Mysle,ze wspaniale bysmy do siebie pasowali jako para.
Dlatego chce ci powiedziec jak bardzo cie kocham i zapytac czy nie przemyslalabys mej propozycji o byciu razem.Moje zycie ma sens tylko z toba.Kocham cie i licze na to ze szybko odpiszesz...
Twoj X
Licze na naj:)