Odpowiedzi

2010-04-10T17:11:09+02:00
Nasza Lila zgotogłowa
przed ludźmi się chowa
stara się ze swą urodą
schronić się przed wodą.
swoim blaskiem wciąż zachwyca
w dzień iprzy świetle księżyca.
kolor jej wspaniały
zmusza do pochwały.
jej piękność nie ma granic
nie wymienie jej na nic !!!!!
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-10T17:17:47+02:00
NO NIE WIEM CZY COŚ TAKIEGO MOŻE BYĆ....

lilia złotogłów to piękna roślina. dla niej porzucę wycieczkę do kina . jej zapach działa na mnie jak tabletka . w końcu jestem już duża kobietka. wygląd tej lilii jest czarujący. dla wielu chłopców bardzo kuszący. ten kto nie widział jej nigdy na oczy. wygląd ten bardzo go zaskoczy. radość na twarzy od razu zagości.a człowiek kwiat będzie oglądał(codzień) w nadmiernej ilości.

można coś zmienic w razie potzreby. mam nadzieję że pomogłam.... :)
2010-04-10T17:48:13+02:00
Nasza Lila złotogłowa
przed ludźmi się chowa
stara się ze swą urodą
schronić się przed wodą.
swoim blaskiem wciąż zachwyca
w dzień i przy świetle księżyca.
kolor jej wspaniały
zmusza do pochwały.
jej piękność nie ma granic
nie wymienię jej na nic!