Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T17:03:52+01:00
Teatr jest potrzebnym elementem w życiu człowieka. Przedstawia on kulturę, na przedstawienia teatralne chodzą ludzie na poziomie, potrafiący się odpowiednio zachować. Dzięki teatrowi wiele osób ma pracę. Większość aktorów twierdzi, że to właśnie na deskach teatru osiągają pełną satysfakcję wykonując swój zawód, swoją pasję. Teatr miał swój początek kilka tysięcy lat temu i nadal przetrwał. To forma rozrywki bardzo cenna dla całgo społeczeństwa.
2009-11-03T17:04:57+01:00
Pojecie teatru obecnie znane jest wiekszosci ludzi na Ziemi. Miejsce te kojarzy sie nam z aktorami, wystepami, scena, wielkim pomieszczeniem i innymi rzeczami. Rola teatru jest bardzo wazna w zyciu ludzkim, gdyz daje on nam pewnego rodzaju rozrywke a zarazem refleksje nad pewnymi sprawami. W teatrze ksztaltuje sie po czesci kultura czlowieka. Wspolczesnie uwazany jest miejscem relaksu i glebokich relfleksji. Juz w starozytnej Grecji byl popularnym sposobem spedzania wolnego czasu. Uwazam ze teatr jest miejscem potrzebnym w zyciu czlowieka, gdyz ma pozytywny wplyw na ksztaltowanie sie naszej kultury daje cos w stylu ukojenia na czesto niespokojne dusze i mysli ludzki .