Odpowiedzi

2010-04-10T16:42:24+02:00
To na prawde straszna tragedia. Nikt się tego nie podziewał... Tyle osób zginęło ...
2010-04-10T16:43:00+02:00
Ja jestem bardzo smutna z tego powodu, bo na przykład gdyby jakieś państwo nas teraz zaatakowało (a to dobry moment) to kompletna klapa. W kraju czarna rozpacz. Jestem bardzo zawiedziona. Ciągle mam nadzieję, że to jednak kłamstwo i nasz prezydent żyje. To ogromna strata dla państwa. Ci ważni ludzie powinni lecieć w innych samolotach, bo wtedy jest mniejsze prawdopodobieństwo, że wszyscy ważni zginą.



Liczę na naj :-)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T16:43:04+02:00
Cóż.. co można powiedzieć? To wielka tragedia dla wszystich Polaków, jednak najbardziej dla rodzin tych, którzy zginęli. Śmierć prezydenta to wielki szok dla wszystkich, bolesny szok, nawet dla tych, którzy za Nim nie przepadali. Ogarnia mnie wielki smutek, z tego względu, iż 70 lat po zbrodni Katyńskiej znów zginęła elita Polska.. gdzie jest sprawiedliwość?