Odpowiedzi

2010-04-10T16:58:37+02:00
Już dużo czasu ze sobą spędziliście i mam nadzieję że to się będzie dalej ciągnęło. Wiem, że czasami jest ciężko się dogadać, powstają jakieś konflikty, ale Wy-kochani dziadkowie jesteście przykładem najbardziej kochającej się rodziny i chciałabym żeby inni brali z was przykład. Spędziliście ze sobą już 45 lat, w zdrowiu i chorobie, nie poddaliście się nigdy nawet w tych najtrudniejszych momentach. Dlatego dziś składam wam serdeczne życzenia żebyście przeżyli jak najdłużej ze sobą bez żadnych kłótni chociaż wiem że zbyt mocno się kochacie żeby się kłócić i chciałabym życzyć wam jeszcze więcej szczęścia w nadchodzących dniach i codziennego uśmiechu na twarzy.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T17:00:04+02:00
Życie wasze rozkwitało jak wiosna, pełne było zapału, szczęscia , uśmiechu, gorącego serca i nadziei gdy 45 lat zawieraliście związek małzeński. Życie stało sie waszym nauczycielem-nauczyło szanować się wzajemnie i zahartowało cierpieniem. Ugruntowało Waszą miłość, a bogactwo Waszych serc daje sznse na lepsze jutro. Chciałabym Wam życzyc , aby Wasz związek nie stał sie drogą szybkiego ruchu

pozdrawiam serczenie ;**
2010-04-10T17:05:52+02:00
Hej :)

,,Świat wiruje od wiek wieków,
Bo tak jest już ustalone.
Lecz ty nie musisz człowieku,
Ciągle pędzić jak szalony.''


Droga Babciu Drogi Dziadku...
To fragment jednego z wierszy. Może nie jest on wyjątkowym wierszem, ale na pewno jest jednym z moich ulubionych wierszy. Drodzy dziadkowie dziś 45 rocznica waszego ślubu. To bardzo ważna rocznica. Mówi nam o tym jak długo może trwać miłość do drugiej osoby. W życiu nie jest najważniejsze to by dążyć do bez sensownego celu, by dążyć do tego co sobie postanowiliśmy i za wszelką chcieć to osiągnąć, ale to by cieszyc sie każdą chwilą w życiu- chwilą obecną. Dziękuję Wam za to wszytko za tą miłość którą mam... Zdrowia szczęścia ponad wszytko całym sercem zyczę dziś bo jestescie dla mnie wszytkim...

,,To tyle dni, to tyle lat
Na zawsze będziecie razem tak.
To przecież los, połączył was,
Byście przez życie szli, razem tak

Za wami dni, pozostał czas
Przed wami jeszcze piękniejszy świat.
Dziś chcemy wam, dziękować już
Bo dzięki wam, my jesteśmy tu.''
_______________________________
Mam nadzieja ze sie spodoba :)
pozdr :)