Odpowiedzi

2010-04-10T16:55:33+02:00
Klikajac Rozwiaz pisalo "wpisz tu tresc swojego zadania"

Dostałeś kilka listów od koleżanki, którą poznałeś na kursie języka niemieckiego. Jest zaniepokojona brakiem wiadomości od ciebie. Przyczyną milczenia była twoja choroba. Napisz do niej list, w którym:

-podziękujesz za jej list i przeprosisz za brak odpowiedzi na nie,
-określisz swoje problemy zdrowotne i wyjaśnisz, dlaczego były one dla ciebie uciążliwe,
-opiszesz dotychczasowe leczenie i jego rezultaty,
-rozwiejesz jej obawy dotyczące twojego stanu zdrowia i poinformujesz, jak czujesz się obecnie.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T17:23:48+02:00
(producenci) fitoplankton ->(roślinorzercy ;) zooplankton ->(drapieżniki) ryby , ssaki morskie ->(reducent) bakterie i grzyby