Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-10T16:54:14+02:00
Kochani Dziadkowie, w tej szczególnej dla Was chwili chce Wam życzyc tego co najlepsze, aby wasza milosc dalej byla tak mocna jak do dzis.
Ala
2010-04-10T16:55:31+02:00
Dla najukochańszych Dziadków w 45 rocznicę ślubu zt to, że zawsze mogłam na nich liczyć i nigdy mnie nie zawiedli. Dziękuje za wsparcie w trudnych chwilach.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T16:59:46+02:00
Miłość - to takie piękne słowo, dwie osoby kochające się mimo swoim wad. Dzisiaj chciałabym zwrócić uwagę na to jak długo można być razem. Dzisiaj dowiedziałam się również, że całe życie ... Nie da się słowami opisać tego jak ludzie okazują sobie miłość, podziękę, troskę, zaufanie ... Ja zauważyłam jak te wszystkie cechy okazują sobie moi cudowni dziadkowie. Mimo tego, iż oficjalnie jesteście razem już 45 lat, kochacie się jeszcze bardziej niż w dniu ślubu. Życzę wam z całego serca oby kolejne 45 lat udało wam się przeżyć tak samo ciepło, i tak samo spokojnie jak do tej pory, w takim samym szczęściu i trosce o wspólne dobro. Babciu, Dziadku, życzę wam wszystkiego co najlepsze na te kolejne lata spędzone razem. ; **
1 5 1