Odpowiedzi

2009-11-03T17:03:01+01:00
Mały Książe,Kłamczucha,Pamiętniki Wampirów,Saga Zmierzch,Szatan z siódmej klasy
1 5 1
2009-11-03T17:04:37+01:00
Dzieci z Bullerbyn, Mały Książe,Robinson Crusoe,
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T17:07:10+01:00
"Eragon" - bardzo polecam = ]
Seria książek J.K Rowling o Harrym Potterze
"Upiorna Szkoła"
"Nieświęty Graal"
"wielka, większa i największa"
"Felix, Net i Nika"
No i "Pamiętnik Księżniczki" - ale to bardziej dla dziewczyn = P