Odpowiedzi

2009-11-03T17:06:57+01:00
1.Gdy ludzie poszli po pana Jezusa aby Jezus uzdrowił jego przyjaciela który umarł, to pan Jezus poszedł z nimi i powiedział jedno słowo to nieumarły powstał z grobu.
2.Gdy pan Jezus dotna niewidomego w oczy to ten od tej chwili widział wszystko na oczy :D
1 5 1
2009-11-03T17:08:04+01:00
Osoba trędowata po dotknięciu płaszcza Pana Jezusa i wierze wyzdrowiała.
Człowiek sparaliżowany spuszczony przez towarzyszy przez dziurę w suficie na łożu, po modlitwie Jezusa i wierze wstał i poszedł do domu.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T17:35:28+01:00
Pan był ślepy jego brat podzedł do Jezusa i powiedział:moj brat jets ślepy prosze przywróć mu wzrok.Jezus przywrócił mu wzrok.
Jego brat wierzył w moc Jezusa i został wynagrodzony.


Medrzec był tredowaty.Jego kumple nie wierzyli w moc Jazusa.
A tylko ten tredowaty w moc wierzył.
Jezus przyszedł do niego i go uzdrowił.
Wiara Mędrca została mu wynagrodzona.
1 5 1