Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T17:13:10+01:00
Park Narodowy Gór Stołowych

-obejmuje środkową część Sudetów

- obejmuje on unikatową rzeżbę płytową zbudowaną z piaskowców i margli

- występują tu następujące rosliny chronione: dziewięćsił bezłodygowy, wawrzynek wilcze łyko

- ze zwierząt najbardziej charakterystyczne są: bocian czarny, trzmielojad, żmija zygzakowata
20 1 20
2009-11-03T17:30:04+01:00