Odpowiedzi

2010-04-10T17:15:07+02:00
1 komora- 44 poczwarek
2 komora- 42 poczwarek
3 komora- 45 poczwarek
1 5 1
2010-04-10T17:15:13+02:00
W pierwszej komorze
131-87=44
W drugiej
86-44=42
W trzeciej
131-(44+42)=45
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T17:18:58+02:00
X=ilość w 1 komorze
y=ilosć w 2
z=ilosć w 3

x+y+z=131
x+y=86
y+z=87

86+z=131
z=131-86
z=45
y+45=87
y=87-45
y=42

x+42=86
x=86-42
x=44
w 1 komorze było 44, w drugiej 42, a w trzeciej 45 poczwarek

spr. 44+42+45=131