Odpowiedzi

2010-04-10T17:17:19+02:00
1.Ten aforyzm znaczy, że każdy człowiek powinien myśleć nad podejmowanymi decyzjami, ponieważ wtedy będzie miał pewność, że nie zrobi nic głupiego czego później będzie żałował.
2.To znaczy, że powinniśmy korzystać w pełni z życia, brać z niego jak najwięcej, ponieważ żyjemy tylko raz i żeby każdy dzień przeżyć jak najszczęśliwiej,pełnią tak jakby jutra miało nie być.
Mam nadzieję, że się przyda;D
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T17:17:30+02:00
1. "Kto mało myśli, błądzi wiele"
osoby które nie myslą, najczęściej popełniają błędy. Ich decyzje są chaotyczne i nie przemyslane, niestety często zakończone złym skutkiem.

2. "Dzień, w którym się chodź raz nie uśmiechnąłeś, to dzień bezpowrotnie stracony."

Nasze życie jest tak naprawdę krótkie i powinno się codziennie z niego korzystać. Cieszyć się z każdego przeżytego dnia, omijać troski ,a do przeżytych już dni nie da sie wrócić.

pozdr i liczę na naj :)
2 3 2
2010-04-10T17:19:05+02:00
1. Ten aforyzm oznacza, że jeśli chcemy znaleźć jakąkolwiek odpowiedź powinniśmy się zastanowić, poszukać, a nie czekać na łud szczęścia. Problemy same się nie rozwiązują.
2. Każdy dzień powinien przynoscić nam radośc. Powinniśmy żyć dla siebie i dla innych, jeżeli się nie uśmiechamy, nie zapamiętamy tego dnia. Wspominamy często chwile radości ale i smutku. Miewamy też wyrzuty sumienia, ale czasu nie da się cofnąć. Uważam,że powinniśmy robić w życiu wszystko tak jakby ten dzień miałby być naszym ostatnim. Czerpmy satysfakcję z codzienności!

Mam nadzieję, że pomogłam :)
2 5 2