Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T17:19:16+02:00
Dyktator- sprawował nieograniczoną władzę. Powoływano go na okres 6 miesięcy w razie zagrożenia.

Senat- rada składająca się z 300 zasłużonych Rzymian.

Konsulowie- dwaj najważniejsi urzędnicy. Zwoływali senat i zgromadzenie ludowe, w trakcie wojny dowodzili armią.

Pretorzy- sprawowali władzę sądowniczą i zastępowali Konsulów podczas ich nieobecności.

Cenzorzy- ustalali listę senatorów

Mam nadzieję, że pomogłam ; )
2010-04-10T17:20:18+02:00
Na pewno konsul , kwestor, cenzor, dyktator, edyl, pretor, senat,
pozdrawiam
oOoo masz ich nawet więcej niż trzy ;**
może dostanę najj
2010-04-10T17:21:12+02:00

CENZOR (łac. censor – l.mn. censores)
TRYBUN LUDOWY (łac. tribuni plebs)
SENAT (łac. senatus; od senex- starzec