Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T17:20:12+02:00
No np.
pomóc starszej pani przy zakupach,
mamie w sprzątaniu,
młodszemu rodzeństwu w odrobieniu lekcji itp.
mam nadzieję że o to chodziło;)
14 3 14
2010-04-10T17:21:14+02:00
# Głodnych nakarmić.
# Spragnionych napoić.
# Nagich przyodziać.
Chorych odwiedzać.
# Grzeszących upominać.
# Nieumiejętnych pouczać.
# Wątpiącym dobrze radzić.
# Strapionych pocieszać.
# Urazy chętnie darować.
# Modlić się za żywych i umarłych.
13 3 13
2010-04-10T17:26:13+02:00
Grzeszących upominać
Nieumiejętnych pouczać
Wątpiącym dobrze radzić
Strapionych pocieszać
Modlić się za żywych i umarłych

Głodnych nakarmić
Spragnionych napoić
Nagich przyodziać
Podróżnych w dom przyjąć
Więźniów pocieszać
Chorych nawiedzać
Umarłych pogrzebać
7 2 7