Odpowiedzi

2010-04-10T17:26:02+02:00
Zdrowe jedzenie
przekaski
zdrowa dieta
male posilki by powstrzymac bycie glodnym
jedzenie z duza iloscia tluszczow albo salatka
jedzenie z wieloma witaminami
zdrowe jedzenie kazdego dnia
2010-04-10T17:27:39+02:00
Health food-zdrowa żywność
snacks-przekąski
healthy diet-zdrowa dieta
small meals to stop you being hungry-małe posiłki, aby zatrzymać to, że jesteś głodny
food with a lot of fat or salat-żywność z dużą ilością tłuszczu lub sałat
food with a lot of vitamins-żywność z dużą ilością winamin
healthy food every day-zdrowa żywność na co dzień
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T17:28:51+02:00

health food - zdrowe jedzenie
snacks - przekąska
healthy diet - zdrowa dieta
small meals to stop you being hungry - male jedzenia zeby nie robic Ciebie glodnego
food with a lot of fat or salat - jedzenie z duza iloscia tluszczu lub
sałatka
food with a lot of vitamins jedzenie z duza iloscia witamin
helthy food every day zdrowe jedzenia kazdego dnia
;)