Z miasta A w kierunku miasta B wyjechał samochód osobowy , jadący z prędkością 70km/h.
W tym samym czasie z miasta B w kierunku miasta A wyruszył autobus jadący z prędkością 60km/h.Po upływie jakiego czasu spotkają się te pojazdy, jeśli odległość miedzy A i B wynosi 195km/h?

2

Odpowiedzi

2010-04-10T17:33:41+02:00
V1 = 70 km/h
V2 = 60 km/h

V= s/t

70 = 195 / t1
70t1 = 195
t1 = 2.78

60 = 195 / t2
60t2 = 195
t2 = 3.25

t2 - t1 = t

3,25 - 2,78 = 0,47

5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T17:36:39+02:00
V1=70km/h
V2=60km/h
s=195km
t=?
-----------------------------------------------
samochody zbliżają się do siebie z prędkością
V=V1+V2=70km/h+60km/h=130km/h
V=s/t
t=s/V=195km/130km/h=1,5h
5 5 5