To jest graf... :( w miejscu ∀∀∀∀∀ trzeba wpisać wynik z dzziałanie wcześniej :)

2,387 × 10 = ∃∀∀∀∀∀ ÷ 100 = ∀∀∀∀∀ ÷ 1000 = ∀∀∀∀∀ × 100 = ∀∀∀∀∀ ÷ 1000 = 2,387

Chyba wiecie o co chodzi :)

3

Odpowiedzi

2010-04-10T17:32:02+02:00
Nie nie wiemy o co chodzi..
jakim cudem

2,387 × 10 = ∃∀∀∀∀∀ ÷ 100 = ∀∀∀∀∀ ÷ 1000 = ∀∀∀∀∀ × 100 = ∀∀∀∀∀ ÷ 1000 = 2,387
czyli
2,387 × 10 = 2,387??

tam nie powinno być znaku równości nigdzie

no ale spoko

2,387 × 10 = 23,87 ÷ 100 = 0,2387 ÷ 1000 = 0,0002387 × 100 = 0,02387 ÷ 1000 = 2,387

ostatni powinien być *1000 a nie ÷ 1000
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T17:33:25+02:00
2,387x10=23,87/1000=0,02387x100=2,387/1000=0,002387
Zbytnio nie wiem o co chodzi. Chyba ten graf jest żle zrobiony albo ty źle przepisałaś .
Proszę i liczę na naj.
2010-04-10T17:33:32+02:00
2,387 × 10 = 23,87÷ 100 =0.2387 ÷ 1000 = 0.0002387× 100 = 0.02387 ÷ 1000 = 2,387
1 5 1