Odpowiedzi

2010-04-10T17:35:13+02:00
Będziesz miała tekst i odpowiedzieć na pytania związane z nim.
Musiał wytłumaczyć do czego służy telefon telegraf
co to jest malowanie impresjonistyczne ?
ja tyle pamiętam z mojego testu na ten temat myślę że pomogłam
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T18:36:52+02:00
Np. ja miałam takie:
1. z czego zasłyneła maria składowska-curie?
2.wymień grupy społeczne i krótko je opisz.
3 jakie były zródła informacji dla społeczeństwa XIX i początek XX x.

a dalej przepraszam ale nie pamietam>:
3 2 3