Odpowiedzi

2010-04-10T17:38:48+02:00
Ludwik Dorn,
Przemysław Gosiewski,
Marek Jurek,
Kazimierz Michał Ujazdowski,
Zbigniew Wassermann,
Zbigniew Ziobro
Hanna Gronkiewicz-Waltz,
Bronisław Komorowski,
Jan Maria Władysław Rokita,
Grzegorz Schetyna
Renata Beger,
Krzysztof Filipek,
Janusz Maksymiuk,
Genowefa Wiśniowska
Grzegorz Napieralski,
Joanna Senyszyn,
Jerzy Szmajdziński
Maciej Giertych,
Janusz Dobrosz,
Wojciech Wierzejski
, Mirosław Orzechowski

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T17:44:38+02:00
Jarosław Kaczyński-PiS
Zbigniew Wassermann-PiS
Przemysław Gosiewski-PiS
Zbigniew Ziobro-PiS
Donald Tusk-PO
Hanna Gronkiewicz-Waltz-PO
Bronisław Komorowski-PO
Jan Maria Władysław Rokita-PO
Grzegorz Schetyna-PO
Andrzej Lepper-SAMOOBRONA
Renata Beger-SAMOOBRONA
Krzysztof Filipek-SAMOOBRONA
Janusz Maksymiuk-SAMOOBRONA
Wojciech Olejniczak-SLD
Grzegorz Napieralski-SLD
Joanna Senyszyn-SLD
Jerzy Szmajdziński-SLD
Roman Giertych-LPR
Waldemar Pawlak-PSL
Jarosław Kalinowski-PSL
Józef Zych-PSL