Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T17:40:22+02:00
Dolar australijski - oficjalna nazwa - Australian Dollar - to oficjalna waluta Australii, Kiribati, Nauru i Tuvalu. Jeden dolar australijski dzieli się na sto centów australijskich.

Wszystkie banknoty wykonane są z polimeru, wprowadzone w 1990 "plastikowe" pieniądze były pierwszymi na świecie tego typu banknotami. Dodatkowym zabezpieczeniem przed fałszerstwami jest przezroczyste okienko, w które wklejony jest obrazek holograficzny.

Podział: 100 centów = 1 dolar australijski

Symbole: $ - dolar, ¢ - cent

Monety: 5, 10, 20, 50 (¢), 1, 2 ($)

Banknoty: 5, 10, 20, 50, 100 ($)

Centralny bank: Reserve Bank of Australia

Gdzie można płacić dolarem australijskim?
Australia, Kiribati, Nauru, Tuvalu
2010-04-10T17:44:04+02:00
Jest to waluta Australii, Kiribati, Nauru i Tuvalu
1 dolar australijski dzieli się na 100 centów australijskich.
średni kurs waluty - 2,6656
kod waluty - AUD.
2010-04-10T17:46:52+02:00
Australian Dollar
Dolar australijski jest oficjalną walutą Australii, Kiribati, Nauru i Tuvalu. Jeden dolar dzieli się na 100 centów australijskich.Jako dodatkowe zabezpieczenie przed fałszerstwami na każdym banknocie znajduje się przezroczyste okienko, w którym znajduje się obrazek holograficzny.
Monety-nominały: 5, 10, 20, 50 (¢), 1, 2 ($)
Banknoty-nominały: 5, 10, 20, 50, 100 ($)
(przekreślone c to centy)
Wszystkie banknoty wykonane są z polimeru.