A) Zapisz kilka liczb większych od -3 1/5 i mniejszych od 3,1

b) Ile jest liczb całkowitych większych od -15 1/5 i mniejszych od 1 1/4 ?

c) Na osi liczbowej zaznaczono wszystkie różne od zera liczby całkowite większe od -150 1/2 i mniejsze od 150. Ile par liczb przeciwnych można wybrać spośród zaznaczonych liczb ?




Proszę o prawidłowe rozwiązanie ! Dam Naj . ; DDD

3

Odpowiedzi

2010-04-10T17:40:15+02:00
A)
-2 , -1 , 0 ,1 ,2 ,3 przedział <-3 1/5; 3,1>
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T17:42:33+02:00
1. -3, -2, -1, 0, 1, 2, 3
2. 16
3. 149
2010-04-10T18:22:59+02:00
1. -3, -2, -1, 0, 1, 2, 3
2. 16
3. 149
1 5 1