Pewien muzułmanin przyszedł do słynnego z mądrości sufiego ( Sufi- człowiek doznający objawień) - Mistrzu - powiedział- mam tak chore nogi, że ledwo sie do ciebie dowlokłem,
chodż mieszkam za tamtyym figowcem, Jestem zbyt biedny, żeby dać cokolwiek ubogim. Nie potrafi nie jeść dłużej niż pół dnia, bo dostaje zawrotów glowy.mam tak kiepską pamięć, że wierne powtórzenie jednego zdania sprawia mi kłopot. Tylko modlić się mogę do woli. Powiedz, co maa, zrobić, aby być dobrym muzułmaninem? Wyobraź sobie, że to ty jesteś owym sufim. Napisz co byś odpowiedział.

2

Odpowiedzi

2010-04-10T17:54:34+02:00
Pomogę Ci dojść do Jezusa on ci na pewno pomoże .
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T18:49:47+02:00
Proszę podej mi swoją rękę a ja zaprowadzę cie do Zbawiciela. On napewno ci pomoże.
1 1 1