A) Ustal,które z podanych wyrażeń i wyrazów są przysłówkami,a które -wyrażeniami przyimkowymi. Przy przysłówkach zapisz P,a przy wyrażeniach przyimkowych-W.

w dali
dla towarzystwa
zamiennie
w głębi
towarzysko
co dzień
głęboko
codziennie
kolejno
daleko


b) Wyłącznie wyrażenia przyimkowe znajdują się w szeregu:
1. do końca,koniec,końcowy
2.końcowe,końcowi,końcowa
3.w końcu,do końca, na końcu
4.końcowo,pod koniec, na końcu

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T17:53:18+02:00
W dali - W
dla towarzystwa- W
zamiennie - P
w głębi-W
towarzysko - P
co dzień - P
głęboko - P
codziennie - P
kolejno P
daleko P

b) Wyłącznie wyrażenia przyimkowe znajdują się w szeregu:
3.w końcu,do końca, na końcu
28 3 28
2010-04-10T17:57:38+02:00
W dali- w
dla towarzystwa-w
zamiennie-p
w głębi-w
towarzysko-p
co dzień-w
głęboko-p
codziennie-p
kolejno-p
daleko-p

1. do końca,koniec,końcowy
55 3 55
2010-04-10T17:57:42+02:00
A)
w dali-W
dla towarzystwa-W
zamiennie-P
w głębi-W
towarzysko-P
co dzień-W
głęboko-P
codziennie-P
kolejno-P
daleko-P

B) Wyłącznie wyrażenia przyimkowe znajduje się w szeregu 3.
11 4 11