Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T18:48:15+02:00
prześladowania za swoją wiarę.

Niektórzy ludzie są prześladowani za to jaką wyznają wiarę.
Nie każdy człowiek jest tolerancyjny i akceptuje inne religie niż tą, którą on sam wyznaje. Przykładem takiej osoby jest Adolf Hitler. Tolerował tylko Żydów i zabijał ludzi, którzy byli innego wyznania religijnego.
Nadal na całym świecie są takie osoby, które prowadzą wojny i zabijają niewinnego człowieka za jego religie.
2010-04-10T18:57:20+02:00
Prześladowania za wiarę

Każdy człowiek wyznaje swoją religie.
Każdy człowiek ma swojego Boga do którego się modli i w trudnych sytuacjach prosi o pomoc."Nie człowiek czyni siebie, tylko wiara czyni człowieka"
Nie dajmy się prześladować innym ludziom. Wrogami wyznania chrześcijanskiego byli Rzymianie któży zabijali chrześcijan.