Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T17:18:48+01:00
A) P=16π cm²
πr² = 16π cm²
r² = 16cm
r = 4cm

b) P=100π cm²
πr²= 100π cm²
r²= 100cm²
r= 10cm

c) P=0,04 π dm² = 4π cm²
πr²= 4π cm²
r= 2cm

d)P =πkm²
r²= km²
r= 1 km

e)P = 9/16π mm²
r² = 9/16 mm²
r=√9/16 mm²
r = 3/4 mm

4 1 4
2009-11-03T17:24:20+01:00
A) 16πcm²
P=πr²
16πcm²= πr² //π
16cm²=r²
r²=√16cm
r=4cm

b) 100πcm²
P=πr²
100πcm²=πr² //π
100cm²=r²
r²=√100cm
r=10cm

c) 0,04πcm²
P=πr²
0,04πcm²=πr² //π
0,04cm²=r²
r²=√0,04cm
r=0,2cm

d) πkm²
P=πr²
πkm²=πr² //π
km²=r²
r²=√km
r=km

e) 9/16πmm²
P=πr²
9/16πmm²=πr² //π
9/16mm²=r²
r²=√9/16
r=3/4mm
4 1 4
2009-11-03T20:31:14+01:00
A) 16πcm²
P=πr²
16πcm²= πr² //π
16cm²=r²
r²=√16cm
r=4cm

b) 100πcm²
P=πr²
100πcm²=πr² //π
100cm²=r²
r²=√100cm
r=10cm

c) 0,04πcm²
P=πr²
0,04πcm²=πr² //π
0,04cm²=r²
r²=√0,04cm
r=0,2cm

d) πkm²
P=πr²
πkm²=πr² //π
km²=r²
r²=√km
r=km

e) 9/16πmm²
P=πr²
9/16πmm²=πr² //π
9/16mm²=r²
r²=√9/16
r=3/4mm
4 5 4