Odpowiedzi

2010-04-10T17:59:15+02:00
Ja wstawię się za Tobą
I z podniesioną głową
Dziękował będę, że
Pan dał mi właśnie Ciebie,
W radości i w potrzebie,
Na lepsze i na złe.
  • Użytkownik Zadane
2010-04-10T18:06:51+02:00

hh... Nie będę dzisiaj dużo pisała
, bo brak mi słów na wyrażenie tego jak się czuję,
zresztą... stan ten nie potrzebuje żadnych słów,
czym się dziś przekonałam.
Dziękuję Bogu, także bez słów, za tę ogromną łaskę.
Nawet w najpiękniejszych i najśmielszych snach nie spotkałabym tak cudownej istotki,
jaką udało mi się spotkać w rzeczywistości.
Boję się, że okaże się to wszystko najwspanialszym snem jaki przyszło i przyjdzie mi śnić,
i że obudzę się wkrótce w szarej codzienności...
Wierzę jednak, że nie...

Dziękuję Ci Kochanie za to, że jesteś! ...celem, sensem i przyczyną mojego istnienia.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T18:11:01+02:00
;)
Pierwszy raz go zobaczyłam i
się w niego wtuliłam
A on pięknymi oczami spojrzal na mnie mówiąc
moje ty kochanie !
Piękna była to chwila w parku koło kina
Tam sie spotkaliśmy a
później rozstaliśmy
4 miesiące mnie kochaleś
a później rzuciłeś jak stare i brudne pranie
Płakałam dni miesiące lata a ty ciągle z nią byłeś
Nie miałam siły by dlużej życ wiec pożegnam dzisiaj się z wami
Dowidzenia kochani !
Srebrny potok mnie witał a matka krzyczała
Ale wybrałam miłość przez którą tak płakałam