Odpowiedzi

2010-04-10T18:01:55+02:00
Karubin-zawzięty, czarne, zaczepne oczy, odwazny, nigdy nie rezygnował z walki, w trudnych momentach nie tracił znimej krwi, zachowywał spokój, był opanowany

Daszewski- odważny, wytrwały, mimo strasznego cierpieni nie stracił głowy i za wszelka cenę chciał sie uratować, uparty


Zumbach-odważny, pomysłowy, jedyny dostrzegał piękno przestworzy

Wunshe-najmłodszy, kierował się emocjami, panikował, nie umiał zachować zimnej krwi

Frantiszek- w powietrzu zachowywał sie jak wielkie orły : samotny, drapieżny, zazdrosny o przestrzeń, bał się ziemi, zginął podczas lądowania, miał bujny temperament, indywidualista

Urbanowicz-energiczny, dobrze zbudowany, niegdy nie zostawiał swoich towarzyszów w potrzebie, opanowany, życzliwy, spostrzegawczy i zawzięty
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T18:03:31+02:00
- Sierżant Stefan Karubin
- Podporucznik Kazimierz Daszewski
- Porucznik Jan Zumbach
- Sierżant Józef Frantiszek
- Kapitan Witold Urbanowicz
- Porucznik Paszkiewicz
- Podporucznik Tolo Łokuciewski
- Major Zbigniew Krasnodębski
- Porucznik Marian Pisarek
- Porucznik Cebrzyński
- Sierżant Wojtowicz